وقتی که یک دختر عرب هوس عضویت در بالاترین را می کند….!

May 5, 2010 at 11:48 am (Uncategorized)

چندی پیش (حدود یک ماه قبل) لینکی پست کردم از یک وبلاگ انگلیسی زبان تحت عنوان ” اگر خدا زن بود چه می شد؟ ” که ظاهرا مورد توجه دوستان در بالاترین قرار گرفت. دیروز ایمیلی از یک دختر عرب دریافت کردم که خود را صاحب آن وبلاگ معرفی کرده بود. این خانم برایم نوشته بود که به دلیل لینک شدن مطلبش در بالاترین بازدید سایتش جهش فوق العاده ای داشته است به همین دلیل مایل است در بالاترین اکانتی باز کند! چگونگی باز کردن اکانت در بالاترین را از من جویا بود. البته من هم برایش توضیح دادم که اینجا برای عضویت سر و دست می شکنند و گاهی پیشنهاداتی (!) هوس انگیز در قبال فرستادن دعوتنامه به آدم می شود. به هر حال جوابش را دادم اما برایم سال است که چگونه ایمیل من را از صفحه شخصی ام بیرون کشیده؟ چگونه پی برده که این عدد جی 79 خورده ای آیدی من است؟ چگونه می خواسته در یک شبکه اجتماعی فارسی فعالیت کند در حالی که فارسی بلد نبوده ؟  و هزار تا سوال دیگه….

پانوشت: فکر بد نکنید من ازش چیزی در قبال فرستادن دعوتنامه نخواستم !!!

پانوشت: سایت دیگ رو هم بهش معرفی کردم

باز هم پانوشت: بنظرتون قضیه کمی مشکوک نیست؟ کار کار انگلیسی هاست !

5 Comments

  1. mah azad said,

    مطلبی را که گذشته بودین، حدود دو سال پیش من در سایت هایی چون ایرانیان انگلستان خوانده بودم.
    منظورم این هست که این درخواست بسیار مشکوک و این ادعا بی اساس هست..

  2. ALIREZA said,

    سلام
    سبز سبز باشی , من از 22 خردا د88 دنبال عضویت تو سایت بالاترینم اما …………
    اگه امکان داره
    می خوام طرفداری مو از رئیس جمهور موسوی و جنبش سبز بیشتر و بهتر داشته باشم
    ممنون و متشکر
    به امید آزادی وطن

  3. nasim said,

    داداش این که فکر کردن نداره. برادرهای جان بر کف گمناممون در جمهوری اسلامی گاهی وقتا دختر عرب میشن، گاهی پسر آمریکایی میشن و .. خلاصه هر چیزی میشن که نفوذ کنند

  4. amin said,

    azizam emailet too inja mojoodeh:
    http://balatarin.com/users/g7914106
    inam emailet man peydash kardam too hamoon safheh:”armandekami@yahoo.com”
    yek kam to safhe begard peydash mikoni!!

    ba yek google kardan ina ro ham mishe peyda kard:
    http://www.youtube.com/profile?user=armandekami

    friendfeed.com/g7914106

  5. Houman said,

    حالا شما این کارو براش کردی؟ منظورم ارسال دعوت نامه هست.

Leave a comment