آیا “بعضی مسائل داخلی” برای خوانندگان ” غیر عضو بالاترین” جالب است

July 20, 2010 at 2:24 pm (Uncategorized)

طی ماه‌های اخیر جدل‌های بسیاری صورت گرفته مبنی بر این که آیا “بعضی مسائل” برای خوانندگان غیر “عضو بالاترین” جالب است. برای مثال بسته شدن اکانت کاربری یا خداحافظی فلان کاربر آیا برای خوانندگان غیر عضو بالاترین اهمیت دارد یا خیر.

هرچند همیشه سعی می کنم فعالیتم را در بالاترین از چشم دوستان‌ام پنهان کنم اما عده‌ای می‌دانند که در این سایت فعالیت دارم. از این رو به سراغ آنها رفتم و این سوال را از آنها پرسیدم. چندتایی گفتند که تنها برای خواندن خبر به سراغ بالاترین میایند و کاربرها اصلا برایشان اهمیت ندارند. عده‌ای هم گفتند که از نزدیک تمام مسائل بالاترین را دنبال می کنند. آنها دقیقا کاربرها می‌شناختند و حتی بسیاری از جنگ و جدل های بالاترینی ها را نکته به نکته می دانستند.

به نظر می‌رسد نمی‌توان گفت که  “بعضی مسائل” برای”همه” خوانندگان غیر عضو مهم نیست. در میان آنها عده‌ای علاقه‌مندانه این موضوعات را دنبال می‌کنند. البته من ایمیل‌ها بسیاری دراین باره دریافت کرده ام که برخی از خوانندگان غیرعضو خواسته‌اند در یک نزاع داخلی ( در بالاترین) اظهار نظر کنند که به دلیل نداشتن اکانت آن را برای من ایمیل کرده‌اند.

به هرحال گمان نمی کنم که منفی دادن به یک لینک به دلیل اینکه این لینک برای خوانندگان غیرعضو اهمیتی ندارد کار درستی باشد.

خوانندگانی که عضو بالاترین نیستند در صورت تمایل می توانند نظرات خود را زیر این پست در وبلاگ منعکس کنند.

8 Comments

  1. ali said,

    salam.doroste man hameye nazarat va rai dadan ha, dar balatarin baram moheme ta hadi ke shaba ghabl az khab nazarate, link haye mohem ro mikhonam inam bayad sadeghane begam ke bishtar link haye shomaro donbal mikonam

  2. armin said,

    لينكهايي كه خودت ميدي رو دنبال مي كنم.ولي اكثر كاربراي بالاترين اصلا يرام مهم نيستن.چون توي بحثها چنان همتون خودتونو بزرگ و نماينده همه مردم مي دونيد كه خنده داره.ضمنا به خودتون بدجوري هم حق قضاوت ميدين.يه نگاه به وبلاگ آقاي خاكي بنداز واسه ارسال يه دعوتنامه شرايط گذاشتن كه وبلاگتون رو بذارين تا بخونم و تصميم بگيرم.انگار كه تمام كسايي كه اونجا لينك ميفرستن در حد ويكتورهوگو هستن.با تمام اينا بالاترين سايت بدي نيست.فقط سيستم عضوگيريش به شدت مسخرست.تعداد زيادي اكانت دارن و سالي يك بار هم استفاده نمي كنن و كساني مثل منهم لابد بايد با يك وبلاگ پر و پيمون و 4 متر دستمال سراغ امثال آقاي خاكي بريم كه مرحمت همايوني كنند و قسمتي از ارث پدر خودشون(دعوتنامه رو)واسمون بفرستند.

  3. استنلي كوبريك said,

    بايد يه بخشي باشه كه كاربرها اونجا به بحث بشينن نه اينكه صفحه اول بالاترين رو به اين كار اختصاص بدن

  4. مانا said,

    منم مدتها اخبار بالاترین رو دنبال میکنم ولی برخی از کاربرها برام دارای اهمیت خاصی هستند .مخصوصا شما آرمان جان با اون لینکهای جالبت.

  5. ehsan said,

    az tarafe man be nimab bego kheili gosffandi:)
    i love balatarin

  6. kiarash said,

    سلام
    من هم همه مسائل رو دنبال نمیکنم اما جر و بحث با نیماب رو دوست دارم چون واقعا نمونه برخورد با اقلیت هستش گرچه حتی رو مخ من هم رژه میره و حرف بی ربط میزنه. اما خوبه که کسی باشه تا بتونه همه چیز رو به چالش بکشه.
    ضمنا من تقاضای اکانت بالاترین هم دارم. البته اگه براتون مقددور هست.

  7. خودش said,

    دماغـــوا ! … همه ی بالاترینیا دماغو ان! چون ما رو بازی نمیدن اما هی پز میدن. این متن هم نوشتی که دهن ما رو آب بندازی و دلمونو بسوزونی! اصلا هم آش دهن سوزی نیست بالاترین. واسه بیکارا و بچه ننه ها و سوسولاست. بابای

  8. fahimeh said,

    منم مرتب 1 ساله که بالاترین رو میخونم و با بیشتر کاربراش آشنا هستم البته اونایی که فعالن و با کامنتاش خیلی حال میکنم

Leave a Reply

