روزی چقدر آویزون بالاترین هستیم…؟

September 18, 2010 at 6:11 am (Uncategorized)

تا حالا از خودتون پرسیدید که روزی چقدر آویزون بالاترین هستید؟ اجازه بدید کار هر روزیک بالاآویزون را شرح بدم

صبح پس از داد و فریاد ساعت با هزار فحش  از خواب  پا می شم و پام را از تخت بیرون می گذارم با چشمانی نیمه باز دنبال لپ تاپ می گردم لپ تاپی که دیشب تا ثانیه های آخر بیدار بودنم کنار دستم روشن بوده و الان احتمالا افتاده پایین تخت! همه جا را تار می بینم اما بلاخره پیداش می کنم اول اون بدبخت رو روشن می کنم بعد به سمت دستشویی میروم. تا برگشتنم لپ تاپ نه نه مرده روشن شده و ویندوز بالا اومده حالا موقع درست کردن چیزی برای خوردن است اما قبلش باید کانکت شم خیلی فوری چیزی برای لومبوندن درست می کنم و برمیگردم. خوب حالا باید برم ببینم بالاترین چه خبره. سرم را که تکون می دم 45 دقیقه گذشته و من ظاهرا یه چیزایی خوردم اما اینقدر حواسم به بالاترین  بوده که نفهمیدم چی خوردم.

محل کار: بین کارها تند و تند گریزی به بالاترین می زنم کارمندهام فهمیدن که توی صفحه مانیتور من یک چیزی هست که منو فرت فرت می کشونه اونجا. خیلی وقته کمین کردند که ببینند اون چیه. بدترین اتفاق زمانی می افته که دارم زیر یک لینک لودگی می کنم و سر و کله یک ارباب رجوع پیدا می شه یا تلفن زنگ میخوره و باید برم جلسه. توی جلسه هیچی از صحبت ها نمی فهمم چون حواسم به لودگی هایی بود که کرده بودم. جلسه تموم می شه. نهار رو برمی دارم میرم پای لپ تاپ. لپ تاپ از دیدن من و سایت بالاترین حالش بهم می خورده. لپ تاپ ترجیح می داد آفتابه می شد اما لپ تاپ من نبود.

شب در خانه: هیچ چی بهتر از شب نیست کسی مزاحم نیست تلفن کاری ندارم کسی هم زاغ سیاهم رو چوب نمی زنه بهترین موقع است برای چرخ زدن در بالاترین

حالا چطور میشه حساب کرد که این بالاآویزون  چقدر آویزون بالاترین است؟

شما حساب کردید چه قدر وقت روی بالاترین می گذارید؟

Leave a Reply

