نظر “آیت الله قوری ممه دانی” پیرامون سیاست اخیر بالاترین

November 15, 2010 at 5:53 am (Uncategorized)

نظر “آیت الله قوری ممه دانی” پیرامون سیاست اخیر بالاترین …!

الیوم فرو کردن چیز در سوراخ ادیان حرام است. هیچ یک از کاربران حق مالیدن چیزی به ماتحت ادیان را نداشته و می بایستی دائما سوراخ مربوطه را ببوس‌اند.  کاربران می‌بایستی تمامی بادهای خارج شده از سوراخ مزبور را ستایش کرده و در وصف نوای دلنواز صدا مربوطه حمد و ثنا کنند. الیوم کاربران بالاکافری که به نقل قول از بزرگان ادیان بپردازند از شومبول آویزان خواهند شد. هر بحثی درباره ادیان حرام بوده و تنها سلام و صلوات در کامنت‌ها مجاز است. الیوم لاگین کردن بدون وضو و خارج کردن باد معده در هنگام ارسال لینک یا کامنت گذاری به مثابه محاربه شناخته شده و متخلفین به دست منوچ و دوستان سپرده خواهند شد. الیوم بالاترین در روزهای عاشورا و تاسوعا تعطیل رسمی است. الیوم بالاترین رنگ و بوی عشق و صفا می‌دهد.

من الله توفیق

آیت الله قوری ممه دانی

2 Comments

  1. SAMAN said,

    سلام دوست عزیز
    منم با این تصمیم بالاترین وافعا مخالفم
    همیشه تو این فکر بودم که اگر دوستان عادی من که
    اصلا اعتفادی به دین نداشتند ، با من که معتقد بودم
    این حرفها رو مطرح می کردند ، خیلی زودتر از اینها
    از این خرافات دست بر می داشتم
    نه اینکه حتی
    من در روز قدس سال گذشته با روزه در تظاهرات بودم …

    ……………..

    امیدوارم بالاترین این روشش را تصحیح کند
    فکر نمی کنم سایت دیگری باشه مثل اون که
    همه بتونن راحت و بدون سانسور حرف خودشون رو بزنند
    .
    خودم که همیشه دوست داشتم عضو باشم توی این سابت ولی آشنا یا دوستی توی دانشگاه نداشتم که دعوتنامه …….
    راستی شما می تونی برام دعوتنامه بفرستی ؟ البته نمی دونم هنوز هم باز هست یا نه.

    شاد باشی دوست عزیز

  2. SAMAN said,

    pesar dastet dard nakone .

    sharmandam kardi
    mercccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccci.

    ye khahesh
    mituni baraye yeki dg az dustamam davat name befresti ?
    filmfan_67@yahoo.com

    ba in hal kheyli kheyli mamnun.

Leave a Reply

