خيلي دوست دارم برم لبه ديوار اون دنيا بايستم و جیش کنم به اين دنيا

July 2, 2011 at 11:29 am (Uncategorized)

ماهواره ممنوعـــه، اینترنت فیلتــره، شراب حرامـه، دوست دختر گناهـه، امنیت خیــاله، عشق نـایـابه، خیانت رواجــه، دروغ نقـل و نبـاته، آینده سیاهـــه، هوا آلـــوده،  … با این همه، تو بگو به چیه این دنیا دلخــوش کردیم کاش میشد برم لبه اون دنیا وایستم و بشــــــــاشـم به این دنیا. دلم می‌خواد به خدا بگم خدایا اونقدری که طرفدارات سرویسمون کردن خودت نکــردی! خدا میگه چرا همون پایین نمی‌شاشی به دنیا؟ می‌گم از اینجا همه‌ش می پاشه سر خودم. خدا میگه شاشیدنت به دنیا هم چیزی را عوض نمیکنه.

پ.ن بابت بی ادبی شرمنده، دیگه داغ کرده بودم

Leave a Reply

